ONSDAG

Jag är hemst ledsen att jag inte har bloggen sen i helgen, men det blir lätt så att jag kommer av mig så fort det blir vardag och jag inte vet vad jag ska skriva om. Kom gärna med förslag på vad ja kan skriva så att jag kan hålla min blogg uppdaterad oftare.

Idag i skolan fick jag ganska mycket gjort. Jag redovisade min engelska som jag har hållt på med typ hela terminen. Superskönt att jag nu är klar med det och har en sak mindre att göra. Före lunch hade vi SO föreläsning och information om provet nästa vecka. Nästa vecka har vi två prov, NO på tisdag och SO på onsdag. Det käns ganska lungt och det är inte speciellt mycket som behöver pluggas. Resten utav dagen, alltså efter föreläsningen jobbade jag matte och det gick ganska bra. Börjar bli klar med det nu så jag ska redovisa det nästa vecka. Jag glömde att nämna att jag även har gått igenom det nya uppgifterna i engelskan. Det verkar ganska svårt men jg ska nog kunna ta mig igenom det.

image15Efter skolan cyklade jag ner till Friskvårdarna och körde ett pass på gymmet. Det gick bra och jag kände mig pigg i kroppen. Sen cyklade jag hem i regnet. Det regnar FAN jämt nu förtiden när jag ska cykla hem från träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0