Middag hos farmor och farfar

Nu är jag hos farmor och farfar och har precis ätit middag. Vi åt något slags kött med potatis och det var riktigt gott. Till efterrätt år vi lite kladdkaka med glass och även det var riktigt gott.

Överigt idag har jag inte gjort speciellt mycket. Under förmiddagen var jag nere på stan med familjen och kollade runt lite. På eftermiddagen hade jag träning tillsammans med golfgänget. På träningen var det fys och innebandy som gällde. Jag tycker att det är skitkul att träffas alla golfare vaje lördag och träna tillsammans. Man får en sån bra sammanhållning.

Resten utav helgen är ganska lugn. Imorgon ska jag på morgon vara skridskoledare för småbarn, det är ganska kul men jag tror faktiskt att det hade varit skönt att bara få vara hemma. Efter det ska jag förmodligen plugga, det känns som att det behövs eftersom jag inte fick speciellt mycket gjort i veckan här. Det har varit så mycket annat hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0