IDOL

Har precis kollat på IDOL och den här omgången tycker jag att alla gjorde bra ifrån sig. Men min favorit är Amanda. Hon är bara så grym!

Jag måste bara skriva lite kort om Carola. Hon har en fantastisk röst och kan verkligen sjunga, men en sak som hon däremot inte kan, det är att prata. Människan är hemsk att lyssna på, det blir ehlt enkelt bara för mycket. Det är något med hur hon pratar som jag inte gillar.

Ikväll tror jag att Andreas kommer att åka ut. Jag tycker att det är hans eller Mattias tur att åka ut nu. Vi får se vem det blir... Jag är övertygad om att Amanda kommer att gå till final..., och varför inte också se som segrare för; IDOL 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0