Hårdträning inför Skåne

Som de flesta redan vet ska jag ner till skåne på uttagningar till golfgymnasium om två veckor, så fram tills dess är det hårdträning för mig som gäller.

Så här ser en vecka utav träning för mig ut:
Måndag - idrott i skolan och skridskoledare på kvällen
Tisdag - Träning på gymmet - kondition och lite styrka
Onsdag - Träning på gymmet - styrka
Torsdag - Träning på gymmet - styrka och lite kondition
Fredag - Kondition i form utav löpning
Lördag - Träning tillsammans med golfgänget - både fys och innebandy
Söndag - VILA

Jag tycker att det är skitkul att träna. Det är kul att man kan se så pass tydliga resultat utav träningen.
Vissa utav er tänker säkert att det inte krävs så mycket för att kunna vara en bra golfspelare (det är nämligen sånt som man hör ganska ofta.) Men de som tror det har FEL! Det krävs otroligt mycket för att orka och kunna hålla konsentrationen på topp under hela tiden, för att kunna prestera bra resultat.

image9
Jag i rosa tröja. Denna bild är från i sommras då jag spelade final i Skandia Cup på Troxhammar.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: hehe ja men såklart man gör :D

2007-11-18 @ 13:58:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: ja jag vet :) usch då, vad pluggar du ?= /

2007-11-18 @ 14:37:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: nemen fyfan va jobbigt, men ändå är det sån där uppgift det bara är att skriva och skriva så får man iaf G ;D

2007-11-18 @ 14:44:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0