::::::::::

Idag har jag haft hemstudiedag och det gick verkligen skitbra att jobba. Jag blev klar med min musikuppgift och han nu mailat in den till min musiklärare. Jag är nöjd med resultatet och hoppas på en bra bedömning.
Vi två idag fick jag lov att åka till skolan för att vi hade en kemilektion, men det gjorde inte så mycket för att den var både rolig och intressant.

Efter att jag hade varit på skolan åkte jag ner till gymmet och tränade. Det gick bra och det är riktigt skoj, för nu känner jag att jag är betydligt starkare än för bara några veckor sen. Det är lite extra peppande när man känner och märker resultat.

Imorgon ska jag ha hemstudiedag också. Pratade med min lärare och det gick bra. Jag jobbar så himla bra hemma och jag får tio gånger mer gjort.

Hur har er dag varit?

image18
Pluggar som sagt hemma igen imorgon


Kommentarer
Postat av: Bella

Bra för övrigt:) Int rolig lr tråkig en helt vanlig dag bara!

2007-11-22 @ 19:41:33
URL: http://bellaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0